tirsdag 10. februar 2009

Twinky tirsdag: Magemisunnelse


I går fylte jeg 26, og allerede i dag føler jeg meg som en gammel gris. Hvorfor? Det skyldes denne ukens Twinky tirsdag, som via omveier begynte som et tips fra en sykepleier fra Bergen. Eier du skam i livet, klikk her, hvis ikke så pass på å få med deg videoen helt til slutt.

Taylor Lautner

Ja, du har sikkert allerede sett ham i vampyrfilmen Twilight. Ja, han har kropp som bare er å oppdrive i Shangri-La. Og ja, han er ikke mer enn, grøss, 16 år. Men han blir 17 onsdag denne uka, og det får pokker meg holde, selv om det er ekkelt at han er født i 1992. Favorittreplikken hans i Twilight er "Does my half being naked bother you?", og svaret er et entydig nei. Men hold det halvveis, Taylor, ellers får vi problemer.

Pjokken er altså mest kjent som indianergutten Jacob Black, som kan gjøre seg om til en ulv. Hvorfor har han da jobbet seg til denne dyriske kroppen? Jo, han var nemlig faretruende nær ved å miste rollen som Black i oppfølgeren til Twilight, fordi han var for liten og sped. Derfor trente og spiste han seg opp over 13 kilo, før han dro til filmselskapet og viste muskler (se bildet over).

Selv om Taylor nok har vokst ut av forrige vårs konfirmasjonsdress, ser han fremdeles flott ut med slips og skjorte. Nevnte jeg forresten at han har ganske fin mage? Vel, det skyldes sannsynligvis at han har drevet med karate siden han var seks år. Ganske fersk i gamet, med andre ord. Likevel har han rukket å vinne flere gullmedaljer, og som 11-åring (altså i 2003, du milde himmel) ble han regnet som verdens beste på sin alder. Ikke dårlig.

Finnes det noe annet nevneverdig ved Taylor enn kroppen hans? Vel, han er halvt europeer og halvt indianer, og det er ikke dårlig, bare det. I tillegg har han gjort voice-over i Scooby-Doo. Uansett, nevnte jeg at han har ganske fin mage? Hvis du fortsatt henger med, se klippet under.


Få også med deg Mandig mandag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar