fredag 9. januar 2009

Gratis Spotify-invites

Leste nettopp denne kommentaren til Dagbladets Jan Omdahl, og kunne ikke vært mer enig. Spotify er virkelig tidenes beste musikkprogram. Selv har jeg latt både iTunes og iPod hvile i flere uker.

Uansett, jeg kom også på at jeg har fem Spotify-invites igjen på kontoen min. De gir jeg bort i løpet av dagen til de første fem som legger igjen e-posten sin i kommentarfeltet. Du trenger bare ett brukernavn, så vær snill og ikke legg igjen mer enn én e-postadresse per person...

33 kommentarer:

  1. Det hadde vært topp og en halv!

    erikskje (A) start.no

    SvarSlett
  2. Gull :-) Jeg er klar!
    espenoo (A) gmail.com

    SvarSlett
  3. Jatakk, klar.

    erik.meyn (A) gmail.com

    SvarSlett
  4. ...for dette virker lovende :-)

    SvarSlett
  5. Jeg skulle gjerne hatt en.

    sgrytoyr-spotify (A) gmail.com

    SvarSlett
  6. Please, send en til meg! torjarle at start.no

    SvarSlett
  7. Hvorfor trygle å be om Invite når det er så lett å få tak i det gratis?;P Hørt om UK proxy før?;P

    SvarSlett
  8. oynils84@hotmail.com gleder meg til å prøve:)

    SvarSlett
  9. Gulp, jeg skrev feil... Det skulle være sgrytoyr+spotify (A) gmail.com.

    Håper det likevel vanker en invitasjon :) Takk i så fall.

    SvarSlett
  10. haavard81(A)yahoo.com om du har en til overs.

    SvarSlett
  11. Da har jeg sendt ut alle invitasjonene jeg hadde til overs. Håper folk blir like fornøyde som meg! :)

    sgrytoyr: Har sendt til sgrytoyr+spotify at gmail.com, men håper ikke plussen står for punktum eller noe, jeg er enormt dum når det gjelder "kodespråk" for e-post... Hvis du ikke får den, gi meg beskjed og jeg sender på nytt. :)

    SvarSlett
  12. roberttys@hotmail.com tar gjerne mot en spotify invitasjon visst du byr.


    Robin tysse

    SvarSlett
  13. Tusen takk for inviten jeg fikk!

    SvarSlett
  14. Meget bra, takker for invite, hører på musikk nå - virker som bra greier dette! Mvh espenoo

    SvarSlett
  15. Bare hyggelig, håper dere får like mye glede av programmet som jeg har hatt.

    Robin: Beklager, har allerede sendt ut alle invites jeg hadde. Det hender Spotify legger nye til kontoen min, og i så fall skal jeg huske på deg.

    SvarSlett
  16. Jeg hadde satt stor pris på en spotify invite!

    henrikthu@hotmail.com :)

    SvarSlett
  17. Jeg har dessverre ikke flere invites igjen. Lurer på om jeg kanskje fikk ekstra i "julegave", for nå har det stått stille ei stund. :(

    SvarSlett
  18. Det deles fortsatt ut invitasjoner på http://www.gratis-programmer.net/spotify-fremtidens-musikktjeneste/ :)

    SvarSlett
  19. er det flere invites å hente? i så tilfelle så kunne jeg gjerne tenke meg en fordi musikk betyr så mye for meg. kan sendes til cy3erthug@gmail.com

    SvarSlett
  20. sender du invite til beethoven_999@hotmail.com ?

    SvarSlett
  21. biffbaron(a)hotmail (.) com

    hadde vært najs:)

    SvarSlett
  22. kan du værsånill og sende invite til meg :)
    martin_xbox93@hotmail.com

    SvarSlett
  23. hadde vært evig kult med en Invite også til: Krabbemannen (A) hotmail.com

    Lars

    SvarSlett
  24. Ne på knærna etter en invite her asså ;) janfbilet at hotmail.com

    Tuuusen TAKK!!

    SvarSlett
  25. Flere igjen?

    k.kinn@live.no

    SvarSlett
  26. har lyst på chris8488@notmail.com

    SvarSlett
  27. flere spotify invites kanskje

    SvarSlett
  28. trenger en jeg.
    Bekketroll@gmail.com

    SvarSlett
  29. ønsker meg en invites? er det noen som er så snille? rtera89@hotmail.com

    SvarSlett
  30. ønsker meg en veldig!!!
    trymi.96@hotmail.com

    SvarSlett
  31. eg har ikkje spotify so eg ønsker meg ein men alle som eg kjenner har ikkje kan nåken sende meg ein:) eirik.ding@hotmail.com

    SvarSlett
  32. please send me too senon@live.no


    i realy want one

    SvarSlett
  33. Denne butikken har noen til salgs hvis du ønsker å kjøpe en Spotify invitasjon
    Jeg kjøpte mine der og det virket som en sjarm:)
    http://spotify.bigcartel.com/
    Skål

    SvarSlett