mandag 26. januar 2009

Tre ting jeg er god til

Solskygger har utfordret meg til å avsløre tre ting jeg er flink til, kan og mestrer.

1: Jeg er flink til å tenke litt annerledes. Enkelte jeg kjenner vil kanskje ha noen innspill på hvor positiv den egenskapen er.
2: Jeg kan løpe fort. Lenge. Nyttig? Sannsynligvis ikke.
3: Jeg mestrer å både gjøre en skikkelig innsats på jobb, og være ei durabelig god husmor hjemme. Husholdningsinnkjøp, vasking og matlaging, you name it. Mangler nå bare en skikkelig drakt og noen høye hæler. Forkle skal jeg visst få til bursdagen min.


Og med det sender jeg utfordringen videre til With the lights out, Benjamins Oslo og Siri (så du får fart på bloggen før avreise til Sudan).

3 kommentarer:

  1. Nå håper jeg Siri utfordrer meg snart... ;)

    SvarSlett
  2. Det er alltid en god egenskap å tenke annerledes. :)

    Godt jobba!

    SvarSlett