At bilreklamer historisk sett har vært ganske sexifiserte er knapt noen hemmelighet, men i dag slipper vi heldigvis stort sett korte skjørt og pupper på panseret. Og det må sies at mer eller mindre subtile poeng er mye mer latterfremkallende og spenstig enn å rope det ut med store bokstaver.
Om denne Hyundai-reklamen er subtil eller ikke, kan vel diskuteres. Men den er i alle fall utpreget likestillende, og det liker vi jo godt.
[via !! omg blog !!]
For de som ikke har sett Kim Cattrall utfolde seg à la Sex og singelliv, så er denne også verdt å få med seg.
mandag 12. januar 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Haha utrolig bra! men den første var desidert best!!
SvarSlettHehe, den er veldig lurt utført (eller kanskje det bare er jeg som er litt treig!). Men som gammel Sex og singelliv-hore er jeg litt svak som Samantha-the-man-eater. :)
SvarSlett